Post by writhadtochoyprim on Feb 22, 2022 15:26:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toon Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toon Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse primogems op ▞▞▞
▞▞▞ Toon Blast 2022 version ▞▞▞
Det er et sjovt spil og chancer ne er gode for at vinde PLIIIS lav nogle fler af de her spil
Flot grafik og god underholdning
Middelmådig grafik og spil. Sad fast på et niveau og prøvede at give det videre og videre i et par måneder, men det kunne ikke! Jeg giver op! Giv en gd-bonus en gang imellem, træt af det vil afinstallere nu!
Toon Blast Slagalice bhzo
Hyggelig
Tankevækkende god hjernetræning
Det er sjovt , men det er en masse lodning, hvor man skal vente på spillet
Fedt med lidt flere muligheder. Af denne slags spil, er den efter min mening, over middel...thums up.
Fjern den tilføjede toon-sprængning...
Gud, mænd enformig musik
Toon Blast புதிர் rpmn
Gå simpel underholdning
Fed og lidt svært spil
Jeg elsker det, fordi når du sletter det og gå tilbage det bringer dig tilbage til det samme niveau som du forlod it😎😀 (rediger fremtiden: hvor fanden er mine niveauer Jeg var på 682, og nu fik jeg en ny telefon, jeg kan ikke har mine niveauer tilbage. Ja for jeg ikke har spillet for en stund, men det bør ikke betyde noget. for selv før, da jeg ikke havde spillet og hentede den tilbage jeg var i stand til at gå tilbage til et niveau.Okay
Pixel Gun 3D - Battle Royale Akčné jnw
Toon Blast Пъзели jvrj
Lade være med! Jeg gentager, lad være med at bruge penge på dette spil, så snart du gør det lader de dig vinde et par niveauer, så gør det, så du ikke kan bestå et niveau, så du vil blive tvunget til at bruge flere penge for at komme videre, grådighed har ødelagt et relativt sjovt spil
Pæn
Jeg plejede at elske dette spil. Spillede et godt stykke tid. Når du giver mig belønninger for at fuldføre niveauer, og så pludselig begynder at opkræve mig penge for at indsamle disse belønninger, er det slut. Afinstalleret på niveau 4737
Spillet er sjovt og god tidsfordrivelse. Der er ingen reklamer, og de benytter få mikrotransaktioner, så spillet er så gratis som det kan blive. Det bliver mere udfordrende med tiden, og spillet er en blanding imellem holdt og strategi.
I snyder mig! Så snart jeg var klar til at slå dette stadie, frøs I spillet! Alt andet virkede, men det ville ikke lade mig foretage nogen bevægelser
Toon Blast پزل tcj
............. Tilvænning til nyt system . Skal være nærig med mønterne. Hvis du vil have os til at bruge mere, skal du give mere. Glem alt om "uendeligheden", den er ubrugelig! Efter at have vundet holdkisten tror du, at vi vil sidde og spille i en time mere? Giv os 200 mønter i stedet for.
Så sjovt var det heller ikke men ok
godt
Mega sjovt tidsfordriv
Der står ingen steder at spillet koster 99 kr....
Meget sjovt.
Spillet er flyttet til en betal for at vinde-følelse, men hovedårsagen til, at jeg giver den ene stjerne, er, at reklamerne i app-butikken ikke repræsenterer spillet, og der er ingen spikevæg, der skubber en tegneseriefigur med i spillet , Jeg kan ikke støtte falsk annoncering, ændre spillets forhåndsvisning til en realistisk repræsentation af dit spil, og jeg vil ændre min 1-stjernede anmeldelse.
Hyggeligt spil. Det er lidt svært, men med god tålmodighed lykkedes det gerne 🙂
Det er sjovt og afslappende, men jeg tror, at hvis du har ekstra boostere, skal du være i stand til at sende dem til enhver af dine teammedlemmer ligesom livet. Generelt nyder jeg spillet. Tak
De ændrede præmierne. Du kan ikke vinde så mange mønter nu. Holdkisten har en times frit spil i stedet for mønter. Jeg vil hellere have mønterne.
Med holdudfordringen og holdet vinder 10.000 skulle de, der bidrager, være i stand til at dele det op, men et forudbestemt beløb er alt, hvad du får.
Elsker dette spil så meget, men i omkring en uge har det ikke virket, vil ikke gå forbi indlæsningsskærmen. Dette spil var et 5-stjernet spil, indtil jeg ikke kunne spille det mere. Boo!
Hyggeligt spil
Se andet spil da jeg installerede 😒
Efter jeg har opgraderet spillet, kan jeg ikke åbne det mere.
De nye ændringer, der er foretaget i præmier for præstationer, er ikke så gode som den gamle måde at spille på
Update, jeg gik gennem hele processen igen, ingen glæde. Så jeg vurderer den kun til en 1, fordi den ligesom for en uge siden bare stoppede med at indlæse, konstant gik ned, jeg slettede den, genstartede min telefon, downloadede den igen, og den går stadig ned hver eneste gang. Det er ærgerligt, jeg har spillet, siden det næsten kom, ud, jeg er meget højt oppe i spillet, næsten til slutningen af niveauerne, og mit mål var at gøre netop det. Måske er det derfor, det ikke virker længere? Venligst ret, tak.
Jeg loggede lige på spillet, fordi jeg havde 5 minutter til overs. Jeg ville give liv og tjekke belønninger. Endnu en gang er min belønning 60 minutters ubegrænsede liv. Sikke et spild. Det her irriterer mig virkelig. Spil skal være sjovt og ikke irriterende. (Var et godt tap-spil) Jeg kan ikke lide tidens belønning. Jeg spilder det hele. Kan du venligst gå tilbage til belønningen af mønter eller gratis liv. Vil gå tilbage til 5 stjerner, hvis du går tilbage til penge eller liv.